Még nem hallottuk így káromkodni!
Csonka András rettenetesen kiborult, amikor az egyik országos mobilszolgáltatónál telefonon akart reklamálni a leállt net miatt az otthonában, de az ügyintéző rátette a telefont. Kemény nyílt üzenetben küldte el őket melegebb éghajlatra.
“Elegem van abból, hogy ebben az országban mindenféle következmények nélkül telibesz*rhatja az ügyfelét egy szolgáltató, miközben pénzt vár a szolgáltatásaiért. Hát ilyen nincs! Napok óta nincs wifim, nem tudok használni semmit, sem a nyomtatót, sem az internetet, sem a tévét… Bejelentettem, 80 perc várakozás után vették fel a telefont, nagy nehezen találtunk egy időpontot, mert ugyebár 4 órát adnak meg időtartamban a kiérkezésükre, természetesen az is abszurdum, itthon ülök, és nem jött ki senki! 46 perc után felvették a telefont, amikor ugye kérdeztem a hölgyet, hogy mégis hogy képzelik ezt, Akkor rám tette a telefont.”